sobota, 18 lipca 2015

~ Tatuaże Metaliczne (czy warto, za ile i gdzie)

Hejka, dzisiaj przychodzę do Was z krótką recenzją tatuaży metalicznych, które stały się hitem tego lata. Dziewczyny zalewają zdjęciami portale społecznościowe, ukazując coraz to nowsze pomysły na wykorzystanie naklejek. Pytanie tylko, czy warto, w jakiej cenie i gdzie je dostać?

Czym są tatuaże metaliczne?

Najpierw musimy sobie uświadomić, że słowo "tatuaż" jest tutaj mocno wyolbrzymione. Ten rodzaj ozdób nazwałabym raczej naklejkami. Tatuaże metaliczne mogą śmiało zastąpić biżuterię. Występują najczęściej w kolorze srebrnym, złotym oraz czarnym. Możemy jednak dostać takie z dodatkiem niebieskiego czy czerwonego.

Gdzie kupić i za ile?

Ja swoje kupiłam w Biedronce i zapłaciłam za nie niecałe 10 zł. Równie dobrze możecie je dostać w drogerii, a także wielu sklepach internetowych. Cena 10 zł za dwa arkusze jest zdecydowanie maksymalną, dlatego nie przepłacajcie.

Czy warto?

Kupiłam tatuaże "przy okazji", żeby powygłupiać się trochę z koleżanką. Dopiero po czasie zrodził się pomysł na test. Przykleiłam tatuaże na kostkę, nadgarstek, palec, dłoń i przedramię. Chciałam wystawić je na niemal spartańskie warunki, aby sprawdzić ich wytrzymałość.


Nie oszczędzałam sobie poruszania nadgarstkiem, zginania palców, czy drapania tatuaży. Jak na takie warunki trzymały się bardzo dobrze, jednak te na miejscach, gdzie skóra bardziej pracuje tj. palcach, kłykciach, kostce bardzo szybko popękały i stały się nieestetyczne. Kąpiel z nimi nie była uciążliwa, ponieważ spokojnie wytrzymały spotkanie z mydłem, a nawet ręcznikiem. Tatuaż na kostce (Którego zdjęcia niestety nie zrobiłam) potraktowałam nawet maszynką do golenia i nie było to jakimś wyzwaniem. Popękał, lekko się zdarł, ale nadal trzymał.

OCENA

Tatuaże polecam jedynie do jednodniowego noszenia (chociaż powinny one wytrzymać około tygodnia) a także "do zdjęcia". Potem są spękane, lekko naderwane i wyglądają nieestetycznie. Nie wydałabym na nie więcej niż 10 zł, jak dla mnie jest to i tak wygórowana cena. Jednakże na wieczór, jako biżuteria, tatuaże metaliczne są świetnym i oryginalnym wyborem, ale osobiście wolałabym zainwestować w hennę i pobawić się w inny sposób.

1 komentarz:

  1. Zgadzam się z tobą w 100%, to tylko fajna ozdoba na dyskoteki, koncerty i inne wyjścia.
    Niestety na fajny tatuaz musze czekać do 18 ;_;

    OdpowiedzUsuń