sobota, 23 sierpnia 2014

~ Co ja tu robię?!

ROZDZIAŁ 1

Gdzieś w odległej, bardzo odległej od Was krainie, mieszka pewna dziewczyna. Niziutka osóbka o farbowanych włosach i bardzo ciemnych oczach, które na zdjęciach czy filmach mogą wydawać się czarne. Piętnastolatka ta nie bierze świata na poważnie i cieszy się z najmniejszej błahostki. Ma brata o imieniu Marcin, który często ją irytuje. Dziewczyna interesuje się muzyką. Czasami siada w salonie z gitarą w ręku i podśpiewuje niektóre z jej ulubionych piosenek. Nie ogranicza się jednak do jednego wykonawcy i często z jej ust można usłyszeć utwory zarówno bardzo poważne, dające do myślenia, jak i te, które są totalnie bez sensu. Oprócz muzyki brunetka uwielbia pisać. Chociaż zazwyczaj ma słomiany zapał, to kiedy na coś się naprawdę uprze, będzie za wszelką cenę dążyła do osiągnięcia celu. Ma kochających przyjaciół zarówno w świecie realnym, jak i w internecie. Jej marzenia są czasem niedorzeczne, a czasem dość poważne. Opisana osóbka mieszka w pięknej wsi. Świeże powietrze, góry, pasące się na łące krowy. Można by rzec, że jest to kompletne odludzie, ale zaledwie kilka kilometrów od jej domu znajduje się centrum miasta- Bielska-Białej. A tą dziewczyną jest Klaudia.

Witam, witam! :3 Z tej strony ta mała, szalona dziewczyna- Klaudia. Wstęp jest czymś kompletnie nie moim. Znaczy napisałam go sama, ale ja raczej nie pisze w ten sposób. Uważam to za zbyt oficjalne. Pierwsza notka na tym blogu jest organizacyjna i ma na celu wprowadzenie Was do tego, co będzie się tu działo. Otóż nie chcę prowadzić tego "sztywnego" bloga, gdzie będę się wypowiadała na poważne tematy. (Choć takie pewnie też się znajdą) Chcę, żeby każdy znalazł tu coś dla siebie. W mojej głowie siedzi wiele pomysłów, którymi się z Wami podzielę. Na blogu znajdziecie recenzje filmów, różne głupoty, czy poradniki. Tak naprawdę, znajdziecie tutaj wszystko. A na sam początek odpowiem na dwa, chyba najważniejsze, pytania:
1. Dlaczego tu jestem?
Bo od dawien dawna chciałam pokazać światu mój nieogarnięty stan psychiczny i (myślę) wyjątkowe spojrzenie na to, co nas otacza.
2. Dlaczego KLOUDERS?
Bo chcę, żeby każdy stał się głośniejszy.

14 komentarzy:

  1. A gdzie dokładnie mieszkasz jak nazywa się ta wieś.?

    OdpowiedzUsuń
  2. To w tym Jaworze sa takie kościoły zabytkowe czy cos ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaworzu* Jest zabytkowy kościół ewangelicki. Ogółem to jest uzdrowisko. Nie myl tylko z Jaworem czy Jaworznem.

      Usuń
  3. EJ CZŁEKU !
    O powiesz na tym blogu historie lamorożców ? :c Ploooooośeeeee .Plose,Plose,Plose,Plose,Plose,Plose.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny blog :) W interecie juz chyba 1 przyjaciółke prawda ? Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mieszkam na wsi! PJONA XD ♥
    Tylko, że ja na Podkarpaciu ;-;
    Pezz pozdrawia XD :3
    PS: Też jestem uzależniona od ----> XD
    Haha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł ;) I na pewno bd tu zaglądać :p
    M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jeju XD Poprawione! Czemu ja zawsze robię takie głupie błędy? o.O

      Usuń
  8. Hahahaha....gitez! Ja też WIEŚ ale Skoczów! xdxdxd

    OdpowiedzUsuń
  9. No no Klauds ^.^
    Czekam na next :3

    OdpowiedzUsuń